طراحی امضا
طراحی امضا

طراحی امضا

چند نمونه امضای طراحی شده

بعضی دوستان در درخواستهای خود خواهان امضای باکلاس می باشند .لطفا این نوع دوستان حتما اگر از امضای در سایت خوششان آمده آنرا در درخواست خود لحاظ کنند تا بنده بتوانم مطابق سلیقه آنها طراحی کنم .  در ادامه می توانید امضای طراحی شده برای چندتا از دوستانمان را ببینید .

 

 



نظرات 6 + ارسال نظر
هیبتیان چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:45

با سلام
خسته نباشید
اگه میشه لطفا 1 امضای زیبا با استفاده از نام خانوادگی هیبتیان برای اینجانب طراحی فرمایید.
سلامت باشید و هنرتان پاینده

سمانه محمدزاده شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:10 http://babakaram.r98.ir

سلام اگه میشه یه امضای با کلاس برام ایمیل کنید ممنون میشم .مرسی

دوست گرامی
برای سفارش امضا طبق راهنمای موجود در صفحه اول سایت اقدام نمایید.

رسول ربیع زاده یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:15

باسلام.بنده نمایندگی بیمه پاسارگاد را دارم و اسم و فامیلم رسول ربیع زاده است.اگه بتونی یه امضای خوشگل برام ردیف کنی ممنونت میشم.

حمیده میر هاشمی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:40

salam lotfan 1 emza baraye man tarahi konid.
mamnon

جمال فرهادی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:35

با سلام رشته مهندسی عمران دارم لطفا" یک نمونه امضای قشنگ و ساده برام طراحی کنید و بفرستید. خیلی ممنون میشم.

یاسر چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:09

سلام داش خوبی؟دمت گرم بابت امضاء امدم ازت یه خواشی کنم .میشه یکی دیگه هم برام بسازی؟اگه یدونه هم انگلیسی بتونی برام yaserرو در بیاری ممنونت میشم .من منتظرم امیدوارم که دست رد نزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد