طراحی امضا
طراحی امضا

طراحی امضا

مواظب آینه های دو طرفه درمکان ناشناس باشید

حتما در فیلم های پلیسی آینه های دو طرفه را دیده اید که میتوان از یکطرف آینه  طرف دیگر را دید ولی از آنطرف شخص فقط خود را میبیند مو پشت آینه دیده نمیشود.حال عده ای از افراد کلاش و خلافکار از این مسئله استفاده کرده و با کار گذاشتن این آینه ها در  اتاق پرو در فروشگاهها سوء استفاده کرده  و حتی ممکن است فیلم و عکس از شخصی که در حال تعویض لباس است تهیه کنند.پس حتما وقتی که در جای ناشناسی میخواهید از اتاق پرو استفاده کنید و یا حتی در حمام و استخر و غیره مواظب آینه ها باشید و اول انها را چک کنید.اما چگونه میتوان فرق آینه دو طرفه و آینه معمولی را پیدا کرد .


تست آینه قبل از استفاده از آن


قبل از هرکاری از تست انگشت استفاده کنید:

انگشت خود را روی آینه قرار داده. اگر بین انگشت شما و تصویر آن یک فاصله ای باشد، این آینه واقعی است. اگر انگشت شما به تصویرش چسبیده باشد، این آینه دو طرفه است و فردی دارد شما را مشاهده می کند.
دلیل : چون در آینه واقعی لایه جیوه در پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه لایه جیوه در روی سطح شیشه است. از همه شما دوستان خوبم انتظار دارم این موضوع را برای آشنایان خود مطرح کنید و نگذارید عده ای سودجو و فرصت طلب، آبروی فرد یا خانواده ای را مورد سوء استفاده قرار دهند.


منبع:mirsof